2006-04-22

Mesedetxo bat






4 comentários:

  1. Kaixo Patxi!
    Nik ezin dizut esan zer esaten duen :S
    Azkenean asteburu honetan ez naiz Zumarragara joango. Atzo deitu zidaten lan-elkarrizketa bat egiteko, hemen: www.lurraska.com
    Orain Salamancan nago eta bihar Gernikara joango naiz, astelehenean lan-elkarrizketa egiteko. Hartzen ez banaute euskaltegira joango naiz. Ea egunen batean elkar ikusten dugun. Laister arte!

    ResponderEliminar
  2. Aupa, Patxi! Azkenaldian entzun dedan ingeles itxiena da bideoan hitz egiten dutena (edo nik gero eta okerrago ulertzen det!) ja-ja. Dena den, uste det lortu dudala ulertzea laburmetraia osoan zehar esaten dutena!! Baina esan aurretik, zure eskaerari beste eskaera batekin erantzungo diot: zuk susmatzen duzun hori kontatzea nahiko nuke. Askotan irudiek asko esaten dute baina, jakina, ez guztia (hor sartzen dira gure irudimena, gure bizipenak, entzun nahiko genukeena...). Interpretatzen dugun horrek errealitatetik nahiko urrun eraman gaitzake...
    Ea, ba, zure sena nola dabilen!! :-)

    ResponderEliminar
  3. Usaia, ez dago presarik, gazte gazteak gera ta!

    Gustatu zait zure eskaera Sei, eta erantzungo det bai, oso gustora.

    Lo pixkat ere egin behar da ordea, noizik eta behin. Gaur tokatzen da ;-)

    ResponderEliminar
  4. Kaixo Patxi!
    Aste honetan ez naiz interneten sartu, gero inprimatuko dut zuk idatzitakoa eta beste gauza batzuk etxean ikusteko, orain oso nekatuta nago eta. Lana eman didate, oso pozik nago. Baserri eskolan batean egiten dut lan. Aste honetan 4 ikastetxe etorri dira eta umeekin euskaraz hitz egin dut.
    Laister arte!

    ResponderEliminar