2009-12-28

Patxitrapero biluzik: 2010erako egutegia

Ni Hueziko ikasleak baino gutxiago, nola izango nintzen ba!

Fokoak piztu, kamarak prestatu, hau erantzi, beste hau kendu... Nik uste det sorta polita lortu dedala. Izango dira nerea baino gorputz ederragoak, nola ez ba, baina zer ez ote duen egingo argiketa egoki batek, eta nerea bezelako irudimen prestu batek. Nik uste det guztiak erakusteko modukoak direla. Maiatzekoa eta Urrikoa batipat.

Zeren zain zaudeten, ez dakit ba. Irudiaren gainean egin KLIK!




4 comentários:

  1. gorputza zaharragoa baina 5 urteko burua dugunontzat zer?
    ... ba geuk be klikatu egin dugu noski, txikiak izanagatik zenbakiez ezer gutxi jakinda gure jakin-mina handia delako, jjj

    oso ona Patxi

    ResponderEliminar
  2. Patxii!

    Amu barrure arte tragarot! jajaja. Oso ona ixan da, batxe Olentzeron bertzuk be ;)

    Ondo amatxu urti eta goxo-goxo hasi.
    Baccioni!

    magali

    ResponderEliminar
  3. Inuxenteen eguna pasata, Nora, Magali, inoiz holako egutegi bat egiten badet, lehenengo bi aleak zuentzako, dedikatoria eta guzti :-)

    Eta muxu bana!

    A! eta urte berri on!

    ResponderEliminar
  4. iep!
    ni atzo, ez, ni gaur erori naiz! onaa!!!

    ikusten denez batzuk urte guzian zehar gara inuxente!

    ongi segi Patxi!

    ResponderEliminar