2009-12-16

Super Maite

Askotan pertsonak irudi jakin batekin lotuz entretenitzen naiz.

Gaur, berarekin hizketan nengoela, iritsi egin zait, inspirazio izpi bat, hop!

Toki guztietara iristen da. Badirudi hamaika beso dituela. Hamaika gauza batera egiteko gai da, eta danak ezin hobeto burutzen ditu gainera.

Maite Goñi da. Super Maite, nik maiz deitzen diodan bezela.





(zuzenketak egiten dihardu gaixoak egunotan, jo ta ke: seguru irudi honek animoa ematen diola, eta bere ikasleen notak puntu erdiz igotzen laguntzen duela ;-)


_____

3 comentários:

  1. Superandereño, txan-tatxaaaaannnn!

    ResponderEliminar
  2. Ya os vale, zuei bioi!!!! Hau da adar jotzea!!! jajajajaja Nahiko nuke nik, zuk diozun bezala, toki guztietara iristea.

    Hori bai, kontuan izanda emakumea naizela, ba, gauza bat baino gehiago aldi berean egiteko gaitasuna oso garatuta daukat. Eta horrekin ez det esan nahi zuek... Ulertzen didazue, ezta? ;-)

    Hori bai, Patxi, asko gustatu zait zuregana inspirazio izpi bat eramateko ahalmen hori izatea!!!

    ResponderEliminar
  3. Maite, hemen inspirazio izpi aitorgarriak baino ezin ditut ipini, baina gehiago daude ;-)

    Bi gauza batera egiteari buruz, arrazoia eman behar dizut. Ni behintzat, ez naiz gauza. Zu berriz, ez bi, baizik eta hamazazpi bai.

    Mirespenez beterik nagozu begira, Superandereño ;-)

    ResponderEliminar