2010-03-31

Hitzik gabe

Neri etorria faltatzea, nobedade haundia da. Baina gaur eguerdian, hitzik gabe geratu naiz, eta oraindik uste det erreakzionatu gabe nagoela.

Hori bai, Coca-Colakoek ikusi banindute, gaur arratsaldean ze pozik ibili naizen, honez gero telefonoz deika nituen, urteko iragarkia egiteko.

HAU POZAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

________


Lanera iritsi orduko, lankideak:

- Pakete bat dago zuretzako.





- Hara! – nik – Patata frijitu pakete bat! Ke guai! Neretzako??

Begiekin ZOOM pixkat egin dedanean konturatu naiz. Hura ez zan patata frijitu pakete bat, Correos-eko pakete bat baizik!





Correos!

Paketea zabaldu det irrikatsu...






Ostras, lehergailu bat!

Azken hilabeteotan kaltetu ahal izan ditudan guztiekin zerrenda bat egin det, baina ni sudurgabetzeko adinako kalterik egin dedanik ez zait burura etorri lehen momentuan.

Eta lehergailu bat ez bada? Akaso zerbait dago barrenean?

Zer egingo luke Iulian Jantzik horrelako egoera batean? Zabaldu, zalantzarik gabe. Ni Iulian Iantzi baino gutxiago al naiz???

Zabaldu egin det paketetxoa, beheko ezpainari kosk eginez, lehen baino irrika haundiagoz oraindik…

Eta barrukoa ikusi dedanean…

Nere anaiek, bost urte edo nituenean oparitu zidaten belauntzi zuri hartaz gogoratu naiz. HORI POOOOOOOOOZZZZAAAAAAAAAA!!!!

Nola ez dizuet ba erakutsiko, barruan zegoena!





(Argibidea, hemen)


Harriari lagun egiten, eskutitz bat, horrek ere nahikoa lilura sortarazi didana, izan ere, egileak, nik bezela idazten du, goruntz! optimista gizona, eta hori baino gehiago, bere letrak eta nereak, antza haundia dute!!





Grafologorik bai zuen artean???

Nik uste det Estitxu Fernandezek etxeko bata, Markos Zapiainek bere patinetea, Bernardo Atxagak bere almohada, On Joxe Miel Barandiaranen ilobek haren txapela, Benito Lertxundik bere iratzargailua, Fermin Muguruzak bere zapatilak, Ruperrek bere pastazko betaurrekoak… Iñaki Perurenak berak 315 kg.ko harria bera bidali izan balit ere, ez nintzela hainbeste poztuko!!!!

(Edonola ere, Estitxu, Markos, Bernardo, On Joxemielen ilobak, Benito, Fermin, Ruper, Iñaki… Ezer bidaltzeko asmoa zapaldu badizue Mathiasen kopilotuak, jakizue berdin-berdin liluratuko naizela; ezer bidali ez balu bezela! ;-)

Edu, portatu zera!!!!!

Eskerrikasko, 329 aldiz ;-)

______

1 comentário:

  1. Aupa Patxi! Patata frijitu pakete horrek egin dizun ilusioa ikusita, ni ere pozik zoratzen!!! Coca-Colako iragarkia egiteko gertu... baina aukeran nahiago zure txispa!
    Segi barreak pizten eta besarkada handi bat,

    Edu

    ResponderEliminar