2010-11-22

Bera zan, ala ez zan?

Gaur goizean Umap-era sartu naiz, eta bertako makinerian harrapatuta geratu naiz, euli bat amaraunean nola. Tuit bat, beste bat, beste bat, beste bat… Begiak itzulika jarri zaizkit berehala. Salto hona, bisitatu hau, ikusi hau, jun hara… Garuna zeharo nahasteraino, hainbeste ordu bertan ematearen poderioan; halako neurriz, non, sukaldeko telebistatik bapatean ahots ezagun bat iritsi zaidan arratsalde erdian, iman haundi baten moduan erakarri nauena. Ahots partikular bat zan… Nere azpikontzienteak segituan atzeman duena…

Luistxo, Luistxo Fernandez.

Zer eta, hain zuzen, Umapi buruz hitzegiten. Hankak mugitzen hasi zaizkit bapatean. (Arnasa hartu det, ordenagailutik libratu bainau.)

Adi-adi egon naiz harenak entzuten… Bapatean, zalantza haundi batek hartu nauenean. Morena hori, berdez jantzitakoa, alkarrizketatzen ari zaiona… Estitxu Fernandez da, ala ez da?

Zertarako itxoin? Bat-bateko komunikazioaren abantailak.

Korrika jun naiz ordenagailuraino, eta bota det tuit azkar bat. Hau:






Alajaina, alkarrizketaren bukaeran. Ez du denborarik eman. Bera zan ala ez jakin gabe geratu naiz.

Halako estuasun bat daukat (holako enigma motekin ipintzen zaidana). Inork egingo al dit argi pixkabat?

Bera zan, ala ez zan?

Bideo lagungarria, hona:




Sem comentários:

Enviar um comentário