2010-11-08

Zalantzarik gabe, desberdinak gera

Jun dan egunean nahikoa parre egin nuen, eta gizonon eta emakumeen arteko desberdintasunen lagin ezinhobea jaso nuen.

Egoera: neu, eta bi lagun, emakumeak biak, denda batean. Hizketan, interes haundiko gai bati buruz.

Bapatean bera sartu da. Gizon espektakularra. Bere ondoan ale akastun sentiarazten zaituen hoietakoa. Ederra. Egiptoko pelikula batetik ateratako edertasun nubioa, edo desodorante iragarki batetik kalera salto egin berri dan top-modela, bestela.

Lan-jantziekin bazan ere, eta ikatz koloreko begiekin, honen estiloko bat, gutxigorabehera.





Sartu da dendara, eta gauzatxo bat eskatu du, minutu bateko kontua.

Nik begiak iltzatu ditut harengan, baita nere bi lagunek ere, lehenengo momentuan. Nere harridurarako ordea, biek hizketan segitu dute, hura sartu ordez, laurogei urteko aitona maxpaxa sartu izan balitz bezela!

Ez da posible. Nola leike. Baina ez al dira fijatu?

Jakinmin zientifiko hutsez jarri naiz eszenari begira. Gizonari begira bai, baina haien erreakzioei begira batipat. Zeozer arraroa bai somatzen diet, baina zeharka ere ez diote begiratu, behin bada ere! Behin ere ez! Nere galdera berriz: nola leike????

Halako batez, irten da gizona dendatik, eta biak, sinkronizatuki, arnasa lau minutuz eusten aritu izan balira bezela, hasi dira aspabientoka, eta uluka:

“Hau gizon katxarroa! Nun egon da orain arte ezkutatuta? Beraz, ez da fotoxopa bakarrik, holakoak ere esistitzen dira! Nere urtebetetzerako holako bat nahi det!” eta holaxe, zerrenda amaigabea.

Eraso, nik: “baina ez diozue begiratu ere egin eta!”

Haien erantzuna: “Aiiii, gizajoa! Ze uste dezu, nere begi ertza lan betean egon da. Zuek gizonak bezain deskaratuak geralakoan ala?” "Ez gerala fijatu!, zuk bai uste, ez gerala fijatu, tentela!”

….

Nere ondorioa: ba ez, ez dira fijatu. Lehenengo segundu erdiko inpresioarekin bakarrik geratu dira.

Hemen, beste behin, giza-abereon ezaugarriak eman dira: gizonok, batzuk gutxiago, beste batzuk gehiago, bereziki arduratzen gera gustoko degun emakumeak jakin dezan gustokoa degula; eta emakumeak aldiz, gustoko gizona lortzeko estrategiari lotzen zaie inkonszienteki ahalegin betean: “ai txikito, ni ez naiz eskuraerreza! Ez nago zuri begira!”

________


Neri ez dit inork begiratzen. Horregatik ote da?? ;-)


________

2 comentários:

  1. Bai, horrexegatik da hain zuzen ere.
    Oso ondo ezagutzen dut nik ere sentsazio hori... XDD

    ResponderEliminar
  2. Hori, bateria jotzen ikusi ez zaituztelako da ;-) ;-)

    ResponderEliminar