2010-12-03

Gaur ez zaitut entzungo

Badakit zentzugabe xamarra dala, sarean dagoela, eskura beti, baina halako oldar batek eraman nau hona ere ekartzera, “ez al dit norbaitek lapurtuko”.

Ahots zoragarria du, zoragarri kantatzen du, eta sentitu egiten du kantatzen ari dana, ze modutan gainera, erraietan zabaltzen zaizu.

Letrak ere, berak idatzitakoak ote dira? Zati eder-ederrak ditu.

Gozatu.





Ez nituen jarri tartan oindino hamar kandela
Eta gurasoek esan zidaten egun batean
Entzun pena merezi duen emakumea:
Sofistikatua da, galanta, dotorea, ta lasaia
Neurtu zure hitzak, Olaia
Ezagutzen zaitugula Olaia,

Pero yo salto todas, todas esas barreras
Las lineas divisorias aún a mí no me frenan
Mira que para mí, no es una vida plena
La agenda siempre llena y luego ponerte la cena.

Gero ulertu dut benetan esan nahi zutena
Hobeto isilik eta mantso ibili
Etsi beharko duzu azkenean
Ama, gaur ez zaitut entzungo
Egingo dut nahi dudan hori, beldurra ematen diona denori

Pero yo aún así seguiré mi rumbo
Aita, ese no es mi mundo
No voy a ser ni un jarrón ni un florero
Voy a saltar esos tus baremos
No sé fingir, así que seguiré mi rumbo

Y así mientras yo seguía mi rumbo
Tropecé con un hombre que me daba calambre tan sólo mirarle
Y me dijo en susurros:
Entre tú y yo hay más que aire
Es demasiado puro para explicarme
Pero entre tú y yo no hay cadenas
No hay divisiones, segunda o primera
Entre tú y yo no hay espejos
Yo quiero ver en tí tan sólo mi reflejo
Entre tú y yo estoy desnudo
No soy de piedra y no disimulo


Eta esan nion, esan nion
Nahi zaitut nere alboan, ze zure besoek ematen didate neri bero
Baina ez naiz sentitu inoiz preso


Eta nahi zaitut nere alboan, ze zure besoek ematen didate neri bero
Baina ez naiz sentitu inoiz preso

Sem comentários:

Enviar um comentário