2011-06-02

Suhiltzaile baten errukizko eskaria

Nere amaren nahikoa berdina naiz parre egiteari dagokionean. Nahiz eta, bere aldean, ni zeharo exkaxa naizen, berak 84 urte baititu, eta nik baino 48 aldiz gehiago - eta gustorago - egiten baitu parre.

Baina beste gainerantzean, biak berdinak gera: barrurantz egiten degu parre normalean.

Hala ere, aldian behin, ateratzen zaigu bioi parre algara ozenen bat. Nik atzo bota nuenak ia bota zuen parean neukan pareta.

Jun dan urtean, beste albiste ikaragarri bat ere izan zan, benetan antologikoa. Parregureak hilabetetan segitu zidan, nunbait ohitu eta, ganbarara bidali nuen arte. Eta hain dago ondo gordeta, ez naizela gogoratzen nola zan! Madrilen, konbento batean, monja bat… Aaaaai, ez naiz gogoratzen!

Atzokoa ez zait ahaztuko baina. Hemen “gordeko det", idatzita ikusi nuen bezela, itzuli gabe, jatorrizko bertsioan. Entzun zenuten albistea, noski, txintxilik geratu zan kamioia A-8an, gidaria kabinan itxita, eta suhiltzaile heroia, hura ere txintxilik, gizona erreskatatzera…





Mundiala, antologikoa, bukaera aldeko parrafoa: Zuek ere irakurri zenuten??

“… Espin asegura que en ese instante el camionero miró hacia abajo y que "fue entonces cuando se dio cuenta de dónde estaba". De hecho, prosigue el bombero, "no tardó ni un segundo en agarrarse con todas sus fuerzas a la cuerda y a partir de ese instante no se movió absolutamente nada hasta que nos subieron a la autopista con la grúa y todo acabó bien". Eso sí, antes de ser izados hacia arriba el rescatador pidió al accidentado "que al menos tirara el palillo que, una hora después del accidente, todavía mantenía entre los dientes".


_________

Sem comentários:

Enviar um comentário