2011-10-04

Bost zentimetro gorago

Bi mezu beherago azaltzen dan modeloetako bat, aspaldiko lagun bat da. Romero.

Poz haundia ematen dit kalean berarekin topo egiteak, urrutitik deitzen baitit beti, Patxiiiiiiiiiiiii!! Irripartsu beti.

Haundia da Romero, baina ez bakarrik bi-hankako gizatiar gisa; hezur-haragitan ere, ni baino puska bat haundiagoa ere bada, zabaleran bezela luzeran.

Nahiz eta argazki honi erreparatuta, ez dirudien hala danik, ezta?





Trukoa nun dan ikusteko, botoiaren gainean egin klik.



derecha











Jakina. Patinen gainean nago ta.

Ba, horixe da ba, patinen gainean ibiltzen naizenean sentitzen dedan gozamenetako bat. Askozaz ere altuagoa naizela. Lagunengana arrimatzen naiz, eta goitik behera begiratzen diet, nobedadearekin pozik.


Sketchers shape ups




Ikusi nituenean, esan nuen, kontxo, garesti xamarrak dira ba. Baina, ni oso zalea bainaiz orekarekin zerikusia duten tramankulu guztiekin - batek daki zergaitik -. Bai bizikleta, monoziklo, patin edo dana dalakoekin; eta entzunda baineukan zapatila hauen gainean zenbaitzuk ez direla ondo moldatzen, oso egonkorrak ez direlako… Erostea erabaki nuen, jakin-minak bultzaturik.

Erosi nituenetik, txoratzen nago. Ez sentsazioa asko gustatzen zaidalako bakarrik, baizik eta, patinekin gertatzen zaidan bezela, 5 zm luzeago egiten nautelako.

Ez nuen berehala esango 5 zmk hain probetxuzko gertatuko zirenik! Ze ondo sentitzen dan hor goian.

Emakumeez eta takoien tiraniaz inoiz zeozer idatzi dedalakoan nago. Baina, ez bainuen altuagoa sentitzearen gozamenaren arrastorik!

Munduko emakumeak, zuengandik, lehen baino 5 zm hurbilago nago.

...

Baldin eta… Ez bada, benetan, beste arrazoi ezkutu bat, zapatila hauek erostera eraman ninduena. Bizikletan edo patinetan ibiltzeak dakarren abantaila bilatzen duen arrazoi berbera...

Ipur-masailak gogor-gogor ipintzen baitzaizkizu! Hala entzunda daukat nik.

Ze gero. Ruperrek arrazoi zuen eta…


derecha


Zaindu maite dezun hori.








____

Sem comentários:

Enviar um comentário