2011-10-11

Dicen que un clavo saca otro clavo

Jun dan astean Donostiara jun nintzen, kotxez halabeharrez. Ipurdia, eserlekuan jarrita; hankak pedaletan kateatuta, eta eskuak bolantean itsatsita. Geldi derrigorrez, karrozeria pusketa bati lotuta.

Buruan berriz, inola ere kanporatu ezin nuen kezka amorragarri bat, hura ere lau pareten artean sartuta.

Ez zan oso potoloa, baina nola itsasten zan alubita!

Ohi bezela, Euskadi irratia jarrita neukan. Villabona ingurura iritsi nintzenean, beti bezela, frekuentzia galdu zan, eta beti bezela, hura ondo entzuteko beste frekuentzia baten bila hasi nintzan…

Ttak… ( La oreja de Van Gogh inicia su gira de…. ) Ttak… ( El espiritu santo obró por gracia de… ) Ttak… ( El Partido Popular plantea reducir… )

Han azaldu zan, bapatean. “Radio Salsa” edo, antzeko batean. Aspaldiko kanta ezaguna. El gran Combo. Por más que yo quiera no puedo olvidarte:





Por más que yo quieraaaa, no puedo olvidarteeee, en la vida hay amores que nuncaaaaaa, pueden olvidarseeee…

Dicen que un clavo saca otro clavoooo, MENTIRA!!




Iltze batek ezin duela beste bat atera...

Bai jauna. Ondo asmatua.


______



Iritsi ginen Donostiara, neu eta nere kezka itsaskorra, eta halako ernegazio bat sentitu nuen, pentsatzean momentu batez, ze inutilak geran gizakiok, pentsamentu soil deseroso bat burutik aldentzeko hain inkapazak…

...

Sartu nintzen dendara, egin nuen egin beharrekoa, eta… Hau dek hau. Sartu nintzenean ez nuen kezka berri batekin atera nintzan! Eman zidaten sorpresa bat, petral hoietakoa.

Egun borobila.

Lapikoari presio pixkat kentzeko, bota nituen juramentu batzuk kotxera sartu orduko, dantzatu nituen begiak Marujita Diazek bezela, eta jarri nintzen martxan etxera lehenbailehen iristeko irrikitan.




Berrogei minutu beranduago, han! Zumarragara iritsi nintzenean, orduantxe konturatu nintzan:

- Ostras! ¿¿?? Eta Donostiara bidean buruan itsatsita eraman dedan kezka hori? Alegia, bestea?

Arrastorik ez.

Kezka haundiak txikia jan zuen. Bueltako bidean kezka berria gobernatzen nahikoa lan izan nuen nunbait, Donostiara eraman nuen beste harekin gogoratu ere ez nintzen egin bueltako bidaia guztian…

….

“¿Dicen que un clavo saca otro clavo?

VERDAD!

______

Sem comentários:

Enviar um comentário