2011-11-02

Arrisku haundiko apustuak

Apustu egin nuen...




Eta ia-ia irabazi nuen. San Donaton, basotik irten eta paretazarra ikusi zuenean...




Ia behera etorri zan, etsitzeko zorian egon zan... Baina arraiuak aurrera egin zuen, eta goraino iritsi zan. Ia bota zuen gibela, baina iritsi zan.

Aspaldiko erretzaileok, batere kirolik egiten ez dezuenok, jakizue fisikoki posible dala San Donatora igotzea osasuna arriskuan jarri gabe (astebeteko agujetak baino ez).

Egin lagunekin apustu lasai! Irabazita daukazue.

Harropuzkeria pagatu egiten da, beti, eta nik nere gehiegizko segurantza, hasia naiz ordaintzen. Hiru Sálvame ikusi behar eserialdi batean, hori pagatu beharrekoa, atzo irentsi nuen lehenengoa. Beste bi geratzen zaizkit. Uste det, baikorra ni, lehenengo paretazarra igo det eta, kapaz izango naizela, nere laguna bezela, iristeko bukaerara osasuna arriskuan jarri gabe.

____

Sem comentários:

Enviar um comentário