2011-11-15

Hartu ta zabaltzazu


Neu, aukeran, lotsagabe xamar portatzearen aldekoa naiz. Fede txarrez ez, hori, inola ere ez, baina zalantzaren aurrean… “Egin dezaket?” “Libre da?” “Inportako dio?”, ausart jokatzearen aldekoa naiz. Zuk, egin, eta ezin bazenuen egin, esango dizute.

Hobe barkamena eskatzea, egin ez izanaren damuz ibiltzea baino.

Bai. Sarean, nahikoa modu piratan portatu naiz. Hor zeuden abestiak, bideoak, argazkiak… Nereak izan gabe, egileari baimenik eskatu gabe, nere orrietan erakutsiz. Inolako diru asmorik gabe, hori bai.

Neure testu, bideo, eta argazkiekin berriz, pereza hutsez, ez naiz sekula lizentziez eta antzekoez arduratu. Ondorioz, ezer esaten ez dan bitartean, ulertzen da, dana “nerea-bakarrik-nerea” dala, eta hala bedi aurrerantzean ere, baina, batak ez baitu bestea kentzen, nola esijituko diot nik inori, neuk betetzen ez dedan zerbait?

Erabil dezakezu Patxitraperoren irudi, edo danadalako hori, hainbeste gustatzen zaizuna? Libre al da? Inportako al dit?

Ausart jokatu. 

____


Herenegun, Mirandaola gainean, San Migel ermitan aterrizatu nuen, eta, argirik gabe, mobilaren kamara kaxkarrarekin, baina gordetzeko moduko hauek atera nituen.

Gustatu egin zaizula batenbat? Zabaldu poltsikoa…

Hop!













Sem comentários:

Enviar um comentário